Vrácení zboží & reklamace

Vrácení zboží

Nepoužité a nepoškozené zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí.

Jak postupovat v případě vrácení:

  1. pošlete nám e-mail na info@keramickyptacek.cz, kde uvedete číslo objednávky a zboží, které si přejete vrátit, můžete přiložit fakturu k nákupu
  2. balíček řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě, přiložte *formulář pro odstoupení od smlouvy a zašlete nám zboží zpět na adresu: Zdenka Jirsová, Lesní 2019, Hořice 508 01
  3. balík nezasílejte na dobírku - balík nepřevezmeme, schovejte si podací lístek, poštovné je placeno odesílatelem

 

Peníze vám zašleme zpět do 14 dnů od převzetí zásilky převodem na váš účet.

 

*Formulář pro odstoupení od smlouvy

               

Reklamace

Při uplatnění reklamace mějte na paměti, že keramické výrobky jsou z podstaty křehké a je tedy nutné s nimi zacházet opatrně. Reklamace na rozbité zboží následkem pádu či neopatrné manipulace budou zamítnuty. Všechny naše výrobky jsou ručně dělané, každý kus je originál, barva, vzor a velikost se vlivem ruční práce mohou mírně lišit.

!! Při převzetí zásilky od dopravce si zásilku zkontrolujte, pokud zásilka jeví známky poškození nebo otevření, zásilku nepřebírejte !!

 Jak postupovat v případě reklamace:

    1. případě zjištění vady na zboží nás neprodleně kontaktujte na e-mail info@keramickyptacek.cz
    2. balíček řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě, přiložte *formulář pro uplatnění reklamace a zašlete nám zboží zpět na adresu: Zdenka Jirsová, Lesní 2019, Hořice 508 01

 

 Reklamace vyřídíme v co nejkratší možné době, nejdéle však do 30 dnů.

 

*Formulář pro uplatnění reklamace